Fem i salen om talen til Jens - Fagforbundet

Fem i salen om talen til Jens

Vi har tatt en prat med fem delegater på landsmøtet om Jens Stoltenbergs tale.

-Jeg synes Jens holdt en riktig bra tale. Spesielt vil jeg fremheve den sterke og klare argumentasjonen for pensjonsreformen og løftene om å forsvare arbeidsmiljøloven mot svekkelse fra de borgerlige. Jeg synes i det hele tatt at vi nå opplever et mer troverdig Arbeiderparti som er bedre i takt med grasrota enn for noen år tilbake.
Arne Jan Skjerdingstad, fylkesleder i Sør-Trøndelag

- Jens talte klart og overbevisende. Det rød-grønne regjeringsalternativet tror jeg er en soleklar favoritt ved høstens valg for denne salen etter talen hans. Hadde han holdt denne talen på Høyres Landsmøte, tror jeg jammen han hadde sikret seg noen stemmer der også.
Ingunn Stormarken, Landsstyret

- Jens er flink til å få fram AP`s politikk klart og konsist og synliggjøre interessefellesskapet med Fagforbundet og sammenhengen med politikken vår. Pensjonsreformen og konsekvensen av den synes jeg var den viktigste enkeltsaken han berørte.
Anita Braseth, Sør-Trøndelag

- Vi opplevde en engasjert, ledig og fri taler som fikk spesielt godt frem hvor negativt en stemme til Fremskrittspartiet er for våre medlemmer.
Kåre Jørstad, Seksjon kirke, kultur og oppvekst

- Jens fikk klart fram hvor viktig det er å vinne høstens valg og at det krever en innsats fra oss alle om vi skal lykkes. Pensjonsaken er også svært viktig, noe han understreket klart.
Randi Aronsen, Kontrollkomiteen